Матеріали роботи учнівського самоврядування у 2017-2018 році

План роботи учнівського самоврядування на 2017-18 рр.

Вересень

Зміст Відповідальний
1. Організація роботи шкільного парламенту Підсумки роботи шкільного парламенту за минулий рік. Затвердження плану роботи шкільного парламенту. Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. Акція «Лист пораненому солдату» Акція «Милосердя» (збір продуктів харчування, теплих речей для солдатів) Комісія «Милосердя»
8. Підготовка та проведення заходів до Міжнародного дня миру Комісія культури та дозвілля Комісія роботи з молодшими школярами
9. Підготовка до свята Дня вчителя Підготовка до Дня самоврядування Комісія культури та дозвілля Комісія дисципліни та порядку
10. Підготовка та випуск шкільної газети «Аlma mater» Комісія «Прес-центр»
11. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
12. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Голова школи Голови комісій

Жовтень

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. Акція «Лист пораненому солдату» Акція «Милосердя» (збір продуктів харчування, теплих речей для солдатів) Акція «Турбота» (збір продуктів харчування та відвідування людей похилого віку) Комісія «Милосердя»
8. Проведення та організація програми, присвяченої Дню вчителя Комісія культури та дозвілля
9. 14 жовтня – День українського козацтва –інформаційні повідомлення; – оформлення стенду. Комісія «Прес-центр»
10. Підготовка та проведення святкової програми, присвяченої Дню народження школи Комісія культури та дозвілля
11. Виставка дитячих композицій «Осінній вернісаж» Комісія роботи з молодшими школярами
12. 28 жовтня – День визволення України від фашистських загарбників – інформаційні повідомлення; – оформлення стенду Комісія «Прес-центр»
13. Підготовка та випуск шкільної газети «School eyes» Комісія «Прес-центр»
14. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
15. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Голова школи Голови комісій

Листопад

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. 9 листопада – День української писемності та мови Допомога в організації заходів до Дня української писемності та мови. Оформлення стенду. Комісія культури та дозвілля Комісія «Прес-центр»
8. 22 листопада – День пам’яті жертв голодомору – інформаційні повідомлення; – оформлення стенду; – підготовка заходів. Комісія культури та дозвілля Комісія «Прес-центр»
9. Підготовка інформаційних повідомлень та заходів до Міжнародного дня толерантності Комісія культури та дозвілля Комісія «Прес-центр»
10. Підготовка та випуск шкільної газети Комісія «Прес-центр»
11. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
12. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Голова школи Голови комісій

Грудень

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. 1 грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом – інформаційні повідомлення; – оформлення стенду. Комісія «Прес-центр»
8. 3 грудня Міжнародний день захисту прав інвалідів – інформаційні повідомлення; – оформлення стенду. Комісія «Милосердя»
9. 6 грудня День збройних сил України -інформаційні повідомлення; – оформлення стенду; – підготовка святкової програми Комісія культури та дозвілля Комісія «Прес-центр»
10. Підготовка та проведення вистави для учнів початкової школи до дня святого Миколая Комісія культури та дозвілля Комісія роботи з молодшими школярами
11. Підготовка новорічної вистави для учнів початкових класів Підготовка новорічних мюзиклів з учнями 8-11 класи Комісія культури та дозвілля Комісія роботи з молодшими школярами
12. Акція «Діти дітям» Комісія «Милосердя»
13. Підготовка та випуск шкільної газети Комісія «Прес-центр»
14. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
15. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Підсумки роботи за І семестр Голова школи Голови комісій

Січень

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. Підготовка та проведення заходів до Дня Соборності України Комісія культури та дозвілля Комісія «Прес-центр
8. Підготовці заходів до Дня пам’яті героїв Крут Комісія культури та дозвілля
9. Підготовка та випуск шкільної газети Комісія «Прес-центр»
10. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
11. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Голова школи Голови комісій

Лютий

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. Підготовка святкового концерту до Дня зустрічі випускників Комісія культури та дозвілля
8. Підготовка і проведення святкової програми до Дня святого Валентина. Випуск шкільної газети до Дня святого Валентина. Комісія культури та дозвілля Комісія «Прес-центр»
9. Підготовка та випуск шкільної газети Комісія «Прес-центр»
10. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
11. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Голова школи Голови комісій

Березень

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. Свято зустрічі весни Комісія культури та дозвілля
8. Допомога у підготовці заходів до річниці від дня народження Т.Г. Шевченка. Комісія культури та дозвілля
9. Підготовка святкової прогарми до Міжнародного жіночого дня Комісія культури та дозвілля Комісія роботи з молодшими школярами
10. Підготовка та випуск шкільної газети «School eyes» Комісія «Прес-центр»
11. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
12. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Голова школи Голови комісій

Квітень

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
7. Проведення благодійних акцій з метою допомоги онкохворим дітям міста Комісія «Милосердя»
8. Допомога у проведенні «Великоднього ярмарку» Комісія культури та дозвілля Комісія роботи з молодшими школярами
9. Участь у заходах до Дня пам’яті Чорнобильської катастрофи Участь у проведенні Дня ЦЗ Комісія культури та дозвілля Комісія дисципліни та порядку
10. Проведення виборчої кампанії Голова школи Комісія дисципліни та порядку
11. Проведення звітно – виборчої конференції Голова школи
12. Проведення виборів голови учнівського парламенту Комісія дисципліни та порядку
13. Підготовка та випуск шкільної газети Комісія «Прес-центр»
14. Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
15. Затвердження шкільного рейтингу за місяць Голова школи Голови комісій

Травень

1. Засідання шкільного парламенту Голова школи
2. Засідання прес-центру Голова комісії
3. Засідання комісії роботи з молодшими школярами. Голова комісії
4. Засідання комісії культури і дозвілля Голова комісії
5. Засідання комісії «Милосердя». Голова комісії
6. Засідання комісії дисципліни і порядку Голова комісії
8. Допомога у проведенні заходів до Дня перемоги Привітання ветеранів війни Комісія культури та дозвілля Комісія «Милосердя»
9. Допомога у проведенні заходів до Дня матері Комісія культури та дозвілля
10 Допомога у підготовці до проведення Весняного балу Комісія культури та дозвілля Комісія роботи з молодшими школярами
11. Допомога у підготовці та проведенні свята останнього дзвоника Комісія культури та дозвілля
Підготовка та випуск шкільної газети Фурсяк Т.П Комісія «Прес-центр»
Рейд «Шкільна форма» Комісія дисципліни та порядку
Затвердження шкільного рейтингу за місяць Підсумки роботи за ІІ семестр Голова школи Голови комісій

Напрямкидіяльності волонтерського осередку

1. Організація та проведення операцій «Милосердя».

2. Організація посильної допомоги літнім людям, ветеранам Великої Вітчизняної війни, інвалідам. Операції «Ветеран живе поруч».

3. Участь у спільних громадських проектах, таких як «Серце до серця».

4. Проведення зустрічей з ветеранами Великої Вітчизняної війни, концертів милосердя, круглих столів, диспутів.

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ВОЛОНТЕРСЬКИЙ ОСЕРЕДОК

Волонтерський Рух є напрямком діяльності шкільного учнівського самоврядування. Цей рух базується на спільності інтересів, бажань, цілей, надій, ідей учнів й передбачає реалізацію поставлених цілей та самореалізацію учнів.

Діяльність школярів-волонтерів відбувається на засадах власної волі. Їх діяльність є неприбутковою, добровільною, корисною для інших людей та суспільства у цілому.

Мета руху– сприяння розповсюдженню волонтерського руху, виховання у себе таких моральних цінностей, як милосердя, толерантність, працелюбність, прагнення до взаємодопомоги, активізація процесу згуртування учнівського колективу.

Основними завданнямиволонтерського руху у школі є:

- сприяння розвитку волонтерського руху у селі та в Україні;

- задоволення духовних інтересів та потреб учнів;

- сприяння соціальному становленню та вдосконаленню індивідуальних якостей та властивостей особистості школяра, відкриття внутрішніх резервів;

- виявлення та розвиток організаторських та творчих здібностей, здатності до взаємодопомоги, милосердя;

- активна участь у вирішенні суспільних проблем;

- співпраця з громадськими організаціями;

- пошуково-дослідницька діяльність з метою вивчення історії рідної школи та міста для добробуту та процвітання суспільства;

- проведення пропагандистської діяльності щодо здорового способу життя та охорони навколишнього середовища.

Побажання та плани на майбутнє:

- вивчати та використовувати цінний міжнародний та вітчизняний досвід з питань волонтерського руху;

- дізнаватись про нові форми та методи волонтерської діяльності в Україні;

- співпрацювати з державними та громадськими організаціями і установами в галузі соціальної роботи;

- займатися розробкою нових проектів та подальша реалізація існуючих проектів задля доброї справи.

Членство:

- членами волонтерського руху можуть бути учні, що досягли 14 років або молодші школярі у співпраці та взаємодії з педагогами, які визнають мету, завдання та напрямки діяльності організації.

Права та обов'язки волонтерів:

1.Члени волонтерського рухумають право:

- брати участь у роботі руху;

- висвітлювати діяльність волонтерського руху в ЗМІ;

2.Члени волонтерськогоруху зобов'язані:

- старанно виконувати свої доручення та обов'язки;

- постійно брати активну участь у роботі руху;

- вести пропаганду здорового способу життя;

- ставитися з повагою до свого минулого, пам’ятати та відроджувати традиції.

Структура волонтерського руху

Координатор руху – педагог-організатор. Командир руху - учень. Вищим органом є збір волонтерського руху, що проводиться один раз на три місяці. Збір вважається дійсним коли присутні 2/3 членів загону.

Збір волонтерського руху має право:

- приймати та виключати з членів організації;

- обговорювати та затверджувати план роботи організації.

«Затверджено»:

Директор

___________Н. Сільвейстрова

«_______»__________________2017

План роботи волонтерського руху шкільного парламенту

на 2017-2018 н. р.

Заходи Дата проведення Примітка
1. Затвердження плану роботи волонтерського руху шкільного парламенту згідно з напрямками роботи (діти-дітям; допомога пораненим бійцям в АТО; відвідування ветеранів, інвалідів тощо) До 5 вересня
2. Проведення акції «Милосердя» Вересень
3. Проведення благодійного ярмарку «Протягни руку надії» Вересень
4. Акція «Поспішайте робити добро» до Дня людей похилого віку Жовтень
5. Участь у міській акції «Шкарпетки для солдата своїми руками» Жовтень
6. Благодійний ярмарок до Дня Захисника Вітчизни Листопад
7. Участь у Всеукраїнській акції «Лист пораненому» Грудень Військовий госпіталь 49600,Дніпропетровськ, вул. Комсомольська 63; Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.Мечнікова
8. Привітання дітей притулку «Барвінок» до Дня Святого Миколая та Нового року Грудень
10. Привітання ветеранів, інвалідів, людей похилого віку зі святами Протягом року
11. Індивідуальна допомога одиноким пристарілим, інвалідам Протягом року
12. Догляд за пам'ятником Чорнобиля Протягом року
13. Привітання воїнів-афганців з 27-ю річницею виводу військ з Афганістану Лютий
14. Вахта пам'яті «Дзвони Чорнобиля» до Дня Чорнобильської трагедії Квітень
16. Привітання ветеранів до Дня Перемоги Травень
17. Допомога пораненим бійцям в АТО, переселенцям Донецької та Луганської областей, солдатам які знаходяться в зоні АТО Протягом року
18. Аналіз роботи Травень

Додаток 14

ПЛАН

ВИКОНАННЯ РЕЗОЛЮЦІЇ VІ РАЙОННОГО ФОРУМУ БАТЬКІВСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ

ЗА УЧАСТЮ ПРЕДСТАВНИКІВ ВЛАДИ

1.Провести шкільний форум батьківської громадськості.

2. Поновити тристоронні угоди між педагогічними працівниками, учнівським самоврядуванням та батьківським активом.

3. Спільно з батьківським та учнівським комітетами організувати та провести свято «Тато, мама, я – спортивна сім’я».

4. Поставити на належний рівень підготовку та проведення загальношкільних та класних батьківських зборів.

5. Залучати представників батьківської громадськості до участі у проведенні свят, змагань, конкурсів, акцій.

6. Залучати батьківські ради для забезпечення належного порядку під час проведення масових заходів зі школярами та проведення дозвілля у вихідні та святкові дні.

7. Долучати батьківські комітети до здійснення контролю за відвідуванням учнями школи.

Додаток 16

КОНКУРСИ ДЛЯ ШКОЛИ НАВЧАННЯ ЛІДЕРІВ

«Показуха»

Показати пантомімою: ( тварину, пісню, приміром – приказку «Баба з воза – кобилі легше», назву кінострічки чи популярну рекламу).

«Розшифруй»

Кожну букву у словах МОРЕ, ВЕСНА чи будь – яких інших тематичних словах пропонується розшифрувати. Приміром, МОРЕ можна розшифрувати як « Маленькі Олені Радіють Едельвейсам».

«Чарівна паличка»

За допомогою «чарівної» палички треба на дотик дізнатися, що знаходиться на столі. Усе це слід робити із зав’язаними очима.

«Рима по колу»

Кожний по черзі задає сусідові слово, а той має придумати до нього риму.

«Визнач за запахом»

За запахом потрібно з’ясувати, що знаходиться в коробці, й описати за допомогою слів чи тільки жестів.

«Не зіб’юся»

Замість числа 3, чисел, що містять 3, і які діляться на три, при почерговій лічбі, потрібно говорити «не зіб’юся». Наприклад: 1, 2, «не зіб’юся», 4, 5, «не зіб’юся» тощо. Гравець, що збився, вибуває з гри, а рахунок починають спочатку.

«Нові застосування старим речам»

Гравці беруть, приміром, повітряну кульку, і по черзі розповідають, як її можна ще використовувати. Оцінюються оригінальні ідеї.

Варіанти завдань – знайти застосування:

Порожній консервній бляшанці;

Кульковій одноразовій ручці;

Перегорілій лампочці.

«Повтори за мною»

Лідери команд по черзі показують танцювальні рухи, не повторюючи. Інші намагаються за ними повторити.

«Скоромовки»

Спробуйте швидко, чітко і не збиваючись проговорити 10 разів або три (якщо дуже велика фраза) слова: Король – орел; «Мій ідентифікаційний код» та інші відомі скоромовки.

«Хто кмітливий?»

Ведучий ставить гравцям запитання на кшталт анекдотів із вірменського радіо. Приміром, мишеня і пацючок наближаються до сиру, хто з них добереться швидше? (Відповідь – мишеня, бо воно на велосипеді.)

Як визначити, хто в холодильнику – мишеня чи пацючок? (По велосипеду).

СТАТУТ

УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ГОЛУБІЄВИЦЬКОЇ ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

І. Загальні положення

1.Учнівське самоврядуваннярегламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України "Про освіту", "Про громадські організації", Статуту школи.

2.Самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

ІІ. Мета і завдання шкільного органу самоврядування

1. Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізуватись на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.

2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання

правил та законів школи.

3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5. Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.

ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування

Права і обов`язки

1. Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція,

яка скликається один раз на рік.

2. Керівні функції учнівського самоврядування виконує комісія засідань ради та правління учнівського комітету.

3.Виконавчим органом учнівського самоврядування є учнівський комітет, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів 5-9 класів школи.

4.Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

5.Головою учнівського комітету може бути учень 7-9 класу, який обирається таємним голосуванням учнів школи.

6.Форми діяльності центріввизначаються на засіданнях учнівського комітету.

1.Учнівський комітет:

-бере участь у складанні річного плану роботи школи;

-координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

-контролює створення належних умов для навчання тадозвілля учнів;

-приймає рішення з найважливіших питань життя школи у межах своєї компетентності;

-вносить пропозиції адміністрації школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

-бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;

-веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

-проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;

-організовує роботу центрів, учнівських малих ініціативних груп, клубів тощо;

Основні напрями діяльностіорганів учнівського самоврядування

1.Комісія « Освіти та зовнішніх зв’язків»:

-проводитьроботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

-організовує консультаційну допомогу з предметів;

-бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

-контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

-веде боротьбу з пропусками уроків;

-залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

-надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

-бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах(про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

-збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

-виховує льтуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

-проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

2.Комісія «Захсту прав дитини, дисципліни та порядку»:

-забезпечує захист прав та інтересів учнів;

-організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

-контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

-організовує чергування учнівпо школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

-контролює та оцінює чергування по класах;

-контролює дотриманняучнями Статуту школи(Правил внутрішкільногорозпорядкуучнів);

-контролює відвідування учнями школи;

-надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;

-організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

-розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;

-виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;

-організовує правову освіту(вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів),проводить зустріч з правоохоронцями.

3.Комісія «Дозвілля та спорту»:

-залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

-підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

-організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

-готує творчі виставки учнів;

-встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

-вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;

-в кожному класі організовує культурно-масову, спортивну роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

-організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

-оформляєальбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі;

-організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів.

4.Комісія«Здорового способу життя»:

-пропагує здоровий спосіб життя(антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

-залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

-організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

-проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

-організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

-контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

-приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життята культури поведінки;

-проводить санітарно-освітню роботу серед учнів(випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

5.Комісія «Милосердя, духовності та толерантності»:

-виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

-створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;

-організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

-проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

-організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;

-веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;

-викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;

-проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховуєінтерес та повагу до майбутньої професії;

-піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;

-організовує проведення трудових операцій, десантів.

6.Комісія «Преси та інформації»:

-забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;

-інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету "alma mater";

-розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

-сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

-забезпечує інформацією з життя школи(гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

-збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

7. Комісія «Правління учнівського комітету»

- організовує роботу комісій

8.Комісія «Світазар»

- організовує розваги з молодшими школярами.

Звіт про роботу шкільного парламенту Голубієвицької ЗШ I-IIIст. За I семестр

2016- 2017 рік.

Восени наша школи проводила захід «Ми за чисте довкілля». Де учні прибирали свої шкільні куточки, садили квіти, збирали відходи.

З приходом нового навчального року у стінахшколи закипіла робота.Учні почали ознайомлюватися із новими навчальними предметами, здобувати необхідні знання, які так потрібні у нашому майбутньому житті. Та щоб шкільнежиття не здавалося нецікавим є різні розважальні програми, свята, конкурси, предметні тижні, на яких учні можуть продемонструвати свої знання. На перше вересня діти перейшли шкільний поріг і пішли на перший урок тема мала назву «Ми-нація єдина».

Після урочистого свята Першого дзвоника місяць вересень традиційно відкрив Свято «Щедра осінь» в якому приймали участь 1-4 класи. Учні представили свої чаруючі композиції. Під яскравим осіннім сонцемучні 1-7 класів 24.09 малювали малюнки на асфальті «Все найкраще дітям!». Також 25.09 пройшов конкурс малюнків на тему «Правила дорожнього руху», участь у якому взяли всі учні школи, а також було проведено флешмоб де учні старших класів взяли активну участь. Також був проведено тренінг на тему «Жити здорово, класно"

У вересні відбулися вибори голови шкільного парламенту, перемогу в яких здобулаучениця 10 класу Романенко Наталія. Кабінет міністрів було змінено. Організувавши роботу парламенту, президент запропонував допомогу вчителям, аби допомогти їм в організації свят. Роботоюпарламенту також є: вітання іменинників, випуск газети, оголошень, вітання зі святами працівників різних галузей, звіти про зовнішній вигляд учнів, про збереження підручників та оформленнякласних куточків. 02.10 відбувся день учнівського самоврядування до Дня вчителя. Учні побували на місцях вчителів і на собі відчули, яка ж ця вчительська доля. Цього ж дня відбувся вечір до Дня вчителя,на якому учні щиро привітали своїх наставників. З 05.10 по 09.10 проходив тиждень праці, протягом якого учні своїми руками майстрували іграшки та інші цікаві вироби які були відправлені в «АТО». 23.10 відбувся Осінній бал для старшокласників, який символізував у школі закінчення жовтня.

ЩОДЕННИК РОБОТИ ШКІЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТУ

на 2016 -2017 н.р.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ШКІЛЬНИЙ ПАРЛАМЕНТ

І. Загальні положення

1. Учнівське самоврядування регламентує свою діяльність на підставі нормативно-

правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини,

Законів України "Про освіту", "Про громадські організації", Статуту школи.

2. 2. Самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними

громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності;

співпрацює з педагогами і батьками.

ІІ. Мета і завдання шкільного органу самоврядування

1. Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись, самореалізуватись

на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій батьківщині,

народові України.

2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил

та законів школи.

3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у

вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5. Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.

ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування

Права і обов`язки

1. Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція,

яка скликається один раз на рік.

2. Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання учнівського

парламенту, яке проводиться раз на місяць.

3. Виконавчим органом учнівського самоврядування є шкільний парламент, який

обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним

класом школи.

4. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і

затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

5. Президентом учнівського колективу може бути учень 8 - 11 класу, який

обирається голосуванням учнів школи.

6. Форми діяльності секторів визначаються на засіданнях парламенту

Шкільний парламент:

v бере участь у складанні річного плану роботи школи;

v координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

v контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

v приймає рішення з найважливіших питань життя школи у межах своєї компетентності;

v вносить пропозиції адміністрації школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

v бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;

v веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

v проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;

v організовує роботу центрів, учнівських малих ініціативних груп, клубів тощо;

Основні напрями діяльності

органів учнівського самоврядування:

1.Сектор Президента

-веде контроль за виконанням рішень шкільного парламенту

класними колективами

- сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

- координує роботу класів , доводить до них конкретні завдання діяльності;

- сприяє забезпечує участь учнів у різноманітній змістовній діяльності колективу;

- бере участь в управлінні справами школи;

2.Сектор Освіти

- проводить роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

- організовує консультаційну допомогу з предметів;

- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- веде боротьбу з пропусками уроків;

- залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

- надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

- бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

- збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

3.Сектор Чергування і порядку

- забезпечує захист прав та інтересів учнів;

- організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

- контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

- організовує чергування учнів по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

- контролює та оцінює чергування по класах;

- контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил внутрішкільного роз порядку учнів);

- контролює відвідування учнями школи;

- надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни,

- організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів пору

шення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

- розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;

- виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;

4.Сектор Дозвілля

- залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

- підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

- організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

- готує творчі виставки учнів;

- встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

- вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;

- в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

5.Сектор Шефської допомоги

· виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

· створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;

· організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

· проводить рейд перевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

· проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;

· виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

· проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

ВСТУП

До складу шкільного парламенту Голубієвицької ЗШ І-ІІІ ступенів входить 10 чоловік з числа учнів 6-10 класів та координаторів (ЗВР, ЗНР, бібліотекаря) Учнівський орган самоврядування сприяє керівництву школи, педколективу, дитячій організації в забезпеченні успішному закінченні учнями повної середньої освіти, глибокого засвоєння учнями знань з основ наук та набуття ними трудових навичок.

Перед учнівським самоврядуванням школи поставлені наступні завдання:

§ активізувати в класних колективах школи учнівське

самоврядування в цілому, розвивати в учнів

відповідальність за доручену справу, за дисципліну та

порядок в школі;

§ організувати чергування по школі, в класах;

§ провести роботу по залученню учнів до діяльності в

дитячих об’єднаннях, гуртках, факультативах;

§ створити в школі атмосферу доброзичливості та

зацікавлення учнів різних категорій.

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТУ

1. Координація роботи всіх секторів самоврядування.

2. Пропозиція конкретних завдань діяльності.

3. Організація роботи кожного сектору самоврядування.

4. Контроль та аналіз проведення заходів, справ, операцій тощо.

5. Співпраця з педагогічними та батьківськими колективами.

ОБОВ’ЯЗКИ ПРЕЗИДЕНТА ШКІЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТУ

1. Організація діяльності органів самоврядування згідно з планом роботи школи.

2. Планування роботи з шкільним парламентом.

3. Систематичні засідання шкільного парламенту.

4. Представлення інтересів школярів на рівні педколективу та Ради школи.

ЗАСТУПНИК ПРЕЗИДЕНТА ШКІЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТУ

1. За відсутності президента виконувати його обов’язки.

2. Здійснювати контроль за виконанням доручень членами шкільного парламенту.

3. Відповідає за ведення документації шкільного самоврядування

Положення про вибори

1. Кандидат в президенти висувається як групою учнів, так і шляхом самовисування.

2. Президент обирається таємним голосуванням в день виборів у присутності членів виборчкому.

3.Президент обирається на 1-3 роки.

4. Президент обирається простою більшістю голосів учнів школи шляхом таємного голосування.

5. Право бути обраним має право кожен учень 6-11 класів.

6. Офіційне оголошення результатів виборів презитента учнівського самоврядування проводиться на наступний день після виборів.

7. Президент вступає до виконання своїх обов’язків на наступний день після оголошення результатів виборів.

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТУ

НА І СЕМЕСТР 2015-2016 Н.Р.

ЗМІСТ ЗАХОДІВ ТЕРМІН ВИКОНАННЯ
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 1. 2. 3. 4. 5. 1. 2. 3. 1. 2. 3. ВЕРЕСЕНЬ Проведення звітно-виборчих зборів. Затвердження плану роботи шкільного парламенту. Чергування по школі Облік відвідування учнів школи Організацію і проведення ігор на перервах для учнів початкових класів. Проведення Дня здоров’я Проведення свята до Дня Учителя Проведення Конкурсу «Міс Осінь» та виставки «Дари осені» Відзначення Дня партизанської слави Конкурс на кращий класний куточок ЖОВТЕНЬ Проведення виборів президента школи Проведення свята до Дня учителя та акції «Милосердя» Прибирання шкільної території Випуск шкільної газети. Організацію конкурсу «Кращий учень» ЛИСТОПАД Акція “Я знаю свої права ” Розвідка корисних справ зі збереження шкільного майна Випуск шкільної газети. ГРУДЕНЬ Підсумки роботи шкільного парламенту за І семестр Проведення свята Новорічної ялинки Випуск шкільної газети. 03-30.09.2015 01-23.10.2015 02-30.11.2016 01-25.12.2016

НА ІСЕМЕСТР

2015 – 2016 н.р.

1. ПРЕЗИДЕНТ ШКОЛИ – Романенко Наталія

2. ЗАСТУПНИК ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛИ– Луцук Павло

3.ГОЛОВА СЕКТОРУ ШЕФСЬКОЇ ДОПОМОГИ– Норінчак Єлизавета

4.ГОЛОВА СЕКТОРУ СПОРТ-Конюх Наталія

5.ГОЛОВА СЕКТОРУ МИЛОСЕРДЯ – Ванжа Анастасія

6.ГОЛОВА СЕКТОРУ ІНФОРМАЦІЇ –Солодушко Оксана

7.ГОЛОВА СЕКТОРУ ДОЗВІЛЛЯ – Панасюк Ілля

8. ГОЛОВА СЕКТОРУ ОСВІТИ – Солодушко Анастасія

9. ГОЛОВА СЕКТОРУ ЕКОЛОГІЇ –Гриненко Юлія

10 ГОЛОВА СЕКТОРУ ЧЕРГУВАННЯ І ПРАВОПОРЯДКУ- Осипенко Надія

На І семестр 2015– 2016 н. р.

КЛАСНІ ЗБОРИ

ЗАСІДАННЯ КОМІСІЙ

УЧНІВСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ

Сектор чергування і сектор шефська допомоги

порядку

контроль за відвідуванням контроль за користуванням

уроків, поведінкою учнів на підручниками, ремонт

уроках та перервах підручників

СЕКТОР ДОЗВІЛЛЯ

проведення масових заходів підготовка програм,

творчих виставок, розваг

ПРЕЗИДЕНТ ТА ВІЦЕПРЕЗИДЕНТСЕКТОР ОСВІТИ

контроль за виконання рішень допомагає вести контроль за

учкому класними колективами щоденниками учнів та навчанням

СЕКТОР ЕКОЛОГІЇ

проводить роботу по озелененню класних кімнат, бесіди на природо -охоронну тематику , вивчає екологічну обстановку місцевості , відповідає за проведення операції ”Деревце”, ”Зелена аптека” допомагає у підготовці і проведенні КГС екологічного характеру .

СЕКТОР МИЛОСЕРДЯСЕКТОР ІНФОРМАЦІЇ

займається шефською роботою Випуск шкільної газети

із людьми похилого віку ,

допомагає будинку

ветеранів , одиноким людям.

СЕКТОР СПОРТ

ПРОПАГУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ

ПРЕЗИДЕНТ ШКОЛИ

ЗАСТУПНИК ПРЕЗИДЕНТА

ЗАСІДАННЯ ШКІЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТУ - ОДИН РАЗ НА МІСЯЦЬ – ПЕРШИЙ

ВІВТОРОК

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 2410

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.